Nenašli jste odpověď na Vaše dotazy? Rádi vám pomůžeme.
Způsob dopravy
Přepravce |
Délka doručení při objednávce učiněné do 12 hodin |
Cena |
Zásilkovna - výdejní místo a Z-BOX | do třetího pracovního dne | 74 Kč |
AlzaBox | do třetího pracovního dne | 76 Kč |
PPL Parcelshop / PPL Parcelbox | do třetího pracovního dne | 76 Kč |
Zásilkovna domů | do třetího pracovního dne | 91 Kč |
Kurýr PPL | do třetího pracovního dne | 101 Kč |
Doručení na výdejní místo
Zboží bude doručeno do vámi vybraného výdejního místa, ať už se jedná o kamennou pobočku, nebo nonstop přístupné samoobslužné boxy. Možnost doručení na výdejní místo je limitováno objemem i hmotností zásilky.
Doručení na adresu
Zboží odešleme prostřednictvím vámi vybraného dopravce na vámi uvedenou adresu, ať už domů nebo třeba do práce. Kurýr standardně doručuje k prvním dveřím.
DORUČENÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO
Zásilkovna - výdejní místo
- Zboží bude doručeno do vámi vybraného výdejního místa sítě Zásilkovna. Na výběr máte tisíce výdejních míst, ať už se jedná o kamenné pobočky nebo nonstop přístupné samoobslusné Z-BOXY.
- V okamžiku expedice zásilky vám budou na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky.
- Po doručení zásilky na výdejní místo vám budou odeslány informační SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí zásilky a informací o délce úložní doby.
- Úložní doba v kamenných pobočkách je standardně 7 dnů a lze ji prodloužit o 7+7 dní, takže máte na vyzvednutí zásilky maximálně 21 dnů. Během sezóny se zkracuje úložní doba v kamenných pobočkách na 5+2 dny, takže máte na vyzvednutí maximálně 7 dní.
- Úložní doba v Z-BOXECH je vždy 2 dny a lze ji prodloužit o 1 den, takže na vyzvednutí zásilky máte maximálně 3 dny.
Alza Box
- Zboží bude doručeno do vámi vybraného nonstop přístupného samoobslužného AlzaBoxu. Na výběr máte tisíce výdejních míst.
- Po doručení zásilky na výdejní místo vám budou odeslány informační SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí zásilky.
- Úložní doba je 2 dny a nelze ji prodloužit.
PPL Parcelshop / PPL Parcelbox
- Zboží bude doručeno do vámi vybraného výdejního místa sítě PPL. Na výběr máte tisíce výdejních míst, ať už se jedná o kamenné pobočky nebo nonstop přístupné samoobslusné boxy.
- Po doručení zásilky na výdejní místo vám budou odeslány informační SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí zásilky.
- Úložní doba v kamenných pobočkách je 7 dní.
- Úložní doba v samoobslužných boxech je 3 dny.
DORUČENÍ NA ADRESU
Zásilkovna domů
- Zboží bude doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti Zásilkovna na adresu uvedenou v objednávce.
- Před doručením vám budou odeslány informační SMS a e-mail s pinem pro vyzvednutí zásilky a přibližnou dobou doručení.
- Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
PPL
- Zboží bude doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti PPL na adresu uvedenou v objednávce.
- Před doručením vám bude odeslána informační SMS a email s dvouhodinovým časovým oknem doručení a telefonním číslem na řidiče.
- Při neúspěšném pokusu o doručení probíhá následující pracovní den druhý pokus o doručení. I v tomto případě budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailem.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
- Pokud je i druhý pokus o doručení neúspěšný, bude zásilka uložena na depu (max. po dobu 7 dní). Během těchto 7 dní můžete požádat o další doručení.
- Kurýrní společnost PPL umožňuje měnit adresu doručení případně datum. Můžete tak učinit na jejich stránce https://www.ppl.cz/zmena-dispozic.