FAQ
Samozřejmě, v pokladně při dokončování objednávky zaškrtněte možnost fakturovat na firmu, vyplňte potřebné údaje a faktura bude vystavena na firmu.
Ano, platba na dobírku je možná i kartou.
Objednávku můžete zaplatit několika způsoby: platbou kartou - přímo přes platební bránu nebo vaši banku, nebo prostřednictvím Google Pay či Apple Pay. Bankovním převodem - úhradou zálohové faktury, která vám přišla v e-mailu s potvrzením objednávky. Dobírkou - zaplaťte za objednávku hotově nebo kartou nebo přímo při převzetí balíčku. Podrobné informace naleznete zde: https://outdoorlive.cz/zpusob-platby
Bohužel ne, jsme internetový prodejce, kamennou prodejnu nemáme. Ledaže byste si chtěli udělat výlet do Tater, v tom případě se klidně zastavte v naší prodejně :)
Ano, můžete, podmínkou je, aby země byla v EU a bezcelní zóně. V takovém případě se však může změnit cena dopravy. Pokud jste však ze Slovenska Polska, Maďarska nebo Rumunska, objednejte si zboží z našeho e-shopu ve vaší zemi. Stačí změnit příponu: V případě, že se jedná o venkovní olivu .sk, .pl, .hu, .ro,
Po odeslání vaší objednávky vám zašleme informační e-mail s odkazem na sledování pohybu zásilky. Pokud jste zaregistrováni, můžete stav své objednávky zkontrolovat přímo v objednávkách. Pokud již byla odeslána, najdete zde také číslo zásilky a odkaz pro její sledování.
U objednávek nad 1500 KČ je doprava zdarma. Pokud je hodnota vaší objednávky nižší než 1500 KČ, cena dopravy závisí na tom, jaký způsob dopravy a kterou společnost si vyberete. Více informací o cenách dopravy naleznete zde: https://outdoorlive.cz/zpusob-dopravy
Zásilky doručujeme kurýrní službou buď přímo na vámi zvolenou adresu, nebo na výdejní místo. Nabízíme několik dopravců, záleží jen na vás, kterého si vyberete. Více informací: https://outdoorlive.cz/zpusob-dopravy
Dodání závisí na zvoleném způsobu dopravy, ale ve většině případů trvá 1 až 3 pracovní dny.
Pokud je objednávka odeslána do 12:00, odesíláme zásilku ještě týž pracovní den, v opačném případě je objednávka odeslána následující pracovní den. U některých produktů, jako jsou skialpové sady nebo fitness stroje, může být doba odeslání o něco delší vzhledem k jejich specifickým požadavkům na balení a odeslání (montáž vázání na míru atd.).
Odpověď: Ut minima doloremque soluta molestiae consequatur eos.
Pro vytvoření objednávky není nutná registrace, veškeré informace o objednávce obdržíte e-mailem. Registrace má však řadu výhod, jako je přehled a historie všech objednávek, slevy a výhody pro registrované uživatele nebo pravidelný newsletter.
Objednávku je možné zrušit nebo změnit, pokud ještě nebyla odeslána z našeho skladu. Pokud tedy chcete něco přidat nebo odebrat z objednávky, změnit velikost nebo barvu výrobku, změnit fakturační nebo dodací údaje, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem na adrese info@outdoorlive.cz. Mějte na paměti, že náš sklad pracuje poměrně rychle a objednávky mohou být vyřízeny během několika minut, proto se prosím snažte být při objednávání co nejpečlivější.
Objednávka u nás je velmi snadná. Pokud jste si již výrobek vybrali, vyberte si barvu a velikost a přidejte jej do košíku. Na obrazovce se vám zobrazí košík s přidaným produktem. Chcete-li přejít k pokladně a dokončit objednávku, stiskněte tlačítko "k pokladně". Pokud jste s nákupem neskončili a chcete do košíku přidat další výrobky, klikněte na tlačítko pokračovat v nákupu. Do košíku se můžete kdykoli vrátit nebo si jej prohlédnout pomocí malé ikony nákupního košíku v pravém horním rohu (vedle této ikony se také rozsvítí červené číslo, které udává počet dosud zakoupených produktů). Po kliknutí na nákupní košík se zobrazí vybrané produkty a vy můžete dokončit objednávku. Nejprve vyberte způsob dopravy a platby (nebo zadejte slevový kód) a přejděte k fakturačním a dodacím údajům. Po jejich zadání už zbývá jen potvrdit objednávku. Objednávka byla dokončena a zároveň obdržíte e-mail s informací, že vaše objednávka byla přijata. Můžete se těšit na obdržení svého balíčku.