Objednávka nad 1 500 Kč doprava zdarma ••••• Nesedí? Nevadí. Zboží můžete vyměnit a vrátit až do 30 dní. ••••• Nezmeškejte super výprodej!!!

Postup při reklamaci

Pokud se na zboží projeví vady, máte právo je reklamovat v době 24 měsíců od převzetí. Reklamovat nelze opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a ani dárky, které dostanete zadarmo.

Co máte dělat:

  • Vyplňte reklamační protokol, který naleznete ve spodní části této stránky.
  • Především dobře popište vadu, aby mohla být co nejlépe odstraněna, a protokol podepište.
  • Přiložte kopii faktury.
  • Zboží musí být čisté, v opačném případě nebude k reklamaci převzato.
  • Reklamaci uplatněte osobně, nebo ji odešlete na adresu prodávajícího.

Zboží můžete odeslat 2 způsoby:

1. Přímo na pobočce Zásilkovny: Podejte zabalené zboží společně s reklamačním protokolem a kopií faktury na pobočce Zásilkovny a nadiktujte identifikační číslo – 99620454 obsluze. Obsluha vyřídí vše ostatní za Vás.

2. Poštou nebo jiným dopravcem: Zabalené zboží společně s reklamačním protokolem a kopií faktury odešlete poštou nebo jiným dopravcem na adresu:

Zásilkovna.cz
99620454
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice  

POZOR: Zákazník nesmí odeslat zboží na dobírku, v takovém případě nebude zásilka přijata.

Další postup:

  • Jakmile nám přijde reklamované zboží, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, abychom se dohodli na rychlém vyřešení reklamace.
  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Výsledek reklamace Vám sdělíme bezprostředně po ukončení reklamačního řízení a zboží Vám odešleme společně s reklamačním protokolem.

Při uplatňování reklamace platí ustanovení obchodních podmínek, která můžete nalézt zde.

Reklamační protokol

Košík

×