Pokud se na zboží projeví vady, máte právo je reklamovat v době 24 měsíců od převzetí. Reklamovat nelze opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a ani dárky, které dostanete zadarmo.
Co máte dělat:
- Vyplňte reklamační protokol, který naleznete ve spodní části této stránky.
- Především dobře popište vadu, aby mohla být co nejlépe odstraněna, a protokol podepište.
- Přiložte kopii faktury.
- Zboží musí být čisté, v opačném případě nebude k reklamaci převzato.
- Reklamaci uplatněte osobně, nebo ji odešlete na adresu prodávajícího.
Zboží můžete odeslat 2 způsoby:
1. Přímo na pobočce Zásilkovny: Podejte zabalené zboží společně s reklamačním protokolem a kopií faktury na pobočce Zásilkovny a nadiktujte identifikační číslo – 99620454 obsluze. Obsluha vyřídí vše ostatní za Vás.
2. Poštou nebo jiným dopravcem: Zabalené zboží společně s reklamačním protokolem a kopií faktury odešlete poštou nebo jiným dopravcem na adresu:
Zásilkovna.cz
99620454
K Hrušovu 292/4
102 00 Praha-Štěrboholy
POZOR: Zákazník nesmí odeslat zboží na dobírku, v takovém případě nebude zásilka přijata.
Další postup:
- Jakmile nám přijde reklamované zboží, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, abychom se dohodli na rychlém vyřešení reklamace.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
- Výsledek reklamace Vám sdělíme bezprostředně po ukončení reklamačního řízení a zboží Vám odešleme společně s reklamačním protokolem.
Při uplatňování reklamace platí ustanovení obchodních podmínek, která můžete nalézt zde.